Saturday 28 November 2009

Accidental cityspit


Τόπος: Ηλεκτρονικός

Χρόνος: Απόγιομα


Soundtrack:
http://www.youtube.com/watch?v=Z031l0E_5n4


Αυτό το email μου το έστειλε μια φίλη μου πριν λίγες μέρες. Δεν προορίζεται για cityspit αλλά εγώ νομίζω ότι είναι. Το κάνω λοιπόν copy paste κι ελπίζω να βοηθήσει και στην αναζήτησή της.




"To απόγιομα του Σαββάτου μου άρπαξαν την τσάντα μου στην πλατεία Εξαρχείων.
Μεγάλη, οι δύο τις πλευρές καλύπτονταν από ισομεγέθεις εκτυπώσεις με κούκλες.
Μέσα είχε τα πάντα μου.
Αν την πάρει το πλανόδιο μάτι σας σε κανέναν κάδο ή σε καμία φίλη σας
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ
Θενκς"

ΕιρήναΠι

3 comments:

Γιαννης said...

Αγαπητή Θένκς,

ελπίζω να βρεις αυτά που είχες βάλει μέσα μου. Τα "πάντα" σου, όμως, είναι μέσα στο κεφάλι σου. Και κυρίως το ίδιο σου το κεφάλι. Όσο για μένα, μην ανησυχείς καθόλου. Εκεί που με κρατούσες, είδα να περνάει ένας νεαρούλης ψιλοσυμπαθητικός και τον άρπαξα. Εγώ. Είδε κι έπαθε να με ξεφορτωθεί, ο κακομοίρης. Τώρα με έχει ένας άλλος νεαρούλης από τη Σενεγάλη κι ελπίζω να με πουλήσει σε καμμιά πιτσιρίκα απο την Ισλανδία, πάντα ήθελα να πάω εκεί. Σε φιλώ,

La Borsa.

danae said...

... oh lord won't you find me my favorite purse, my friends all got cucci I must make amends...

Eirini Ιωτα Polykretis said...

Άντε εσύ χάσου Γιάννη Κουκιά Σπέρνω
Είχα και τα μυαλά μου μέσα λέμε

Δανάη Μπλογκ Τζόκεϊ τέλειο Σάουντρακ